Entrades

Reptes físics cooperatius

Reptes físics cooperatius Descripció de la sessió  La primera sessió pràctica ha tingut en compte el treball cooperatiu per poder completar una serie de reptes físics en grups. Aquesta s’ha basat en la coordinació de tot el grup per anar assolint els reptes i aconseguir el màxim de reptes possibles dins un temps limitat. Totes aquelles activitats completades s’havien de plasmar en una fitxa per tal de plasmar el nivell d’assoliment del grup. A més, cada activitat anava acompañada d’una guia proporcionada pel docent on s’explicava el contigut de l’activitat  Reflexió curricular En aquesta sessió la cooperació grupal es va convertir en un aprenentatge complet, on calia pensar, parlar, escoltar, donar un cop de mà, i tenir fe en els altres.  Si ho connecto amb la teoria que vam estudiar, sobretot amb el PowerPoint “Educació Física i sistema educatiu.   Cos i moviment”, veig que l'activitat reflecteix l'educació “a través” del moviment. No només vam aprendre a superar un...

Introducció

Introducció Aquesta carpeta d'aprenentatge es tracta d'un recull de totes les experiències viscudes a l'aula d'educació física al grau d'educació primària. Aquestes estan acompanyades de diferents reflexions individuals que ajuden a enrriquir el contingut del treball. Paral·lelament, també trobem altres tasques, tant grupals com individuals, que evidencien el procés d'aprenentatge durant el curs. Experiències prèvies Descripció de la sessió La primera sessió d'educació física s'ha iniciat a partir de la reflexió i la posada en comú de l'article “Educación física en el aula. Usos tópicos” de Daniel Rovira, en aquest es reflexen les experiències viscudes de l'autor com a estudiant d'educació física. L'article fa una crítica a les situacions que es donen en aquesta àrea de l'educació primària. Això ho mostra mitjançant un toc d'humor i ironia. A l'aula s’ha debatit sobre aquells aspectes que el text comenta i si es segueixen don...